Luna hobbelt naar de eindstreep toe! Haar waarden zijn omlaag gegaan en ze heeft last gehad van virussen. Ze is zelfs een week gestopt met chemo en weer eens aan de zoveelste antibiotica kuur om te herstellen. Het is wel duidelijk dat haar beenmerg moe is na 2 jaar chemo. Gelukkig wordt er in het VUmc weer extra goed gezorgd voor Luna.

Deze dinsdag heeft Luna haar
laatste dexamethason geslikt. Het pilletje nam ze zoals altijd snel en zonder iets te zeggen. Pas na een paar minuten merkte ik dat het gedaan was. Gedaan met die rottige dexa! Luna zei de laatste tijd wel vaker dat ze de dexa wel mee vond vallen?!?! Het blijkt dat ze die periodes dus wel te doen vond. Ongelooflijk wat een bikkel. Ik denk dat wij, volwassenen, dat niet zo kunnen. Maar laat ik alleen maar voor mezelf praten. Ik denk niet dat ik dat zo lang had kunnen volhouden zonder gek te worden. Misschien ben ik alleen al door het bijstaan van Luna en Nika in deze dexa perioden al een beetje gek geworden ….
In elk geval kunnen we nu zeggen :

    ‘Bye bye dexa!’

Dinsdag heb ik ook van de medisch psycholoog en de speltherapeut gehoord dat Nika goed door de twee jaar is gekomen. Ze komt over als een stevig, vrolijk en zeer zelfstandig en begripvol meisje. Ze is heel lief voor Luna, ondanks dat ze het moeilijk vindt dat Luna af en toe flink boos doet. Wat een kanjer!

We hebben dinsdag geproost op nooit meer dexa. Het weekend van 15/16 maart vieren we feest. Dan is het einde behandeling. 14 maart is de laatste keer VUmc.

Knuffels!

20140228-122508.jpg
Laatste keer vernevelen!

20140228-123122.jpg
Klaar!

20140228-123142.jpg
Blijft leuk

20140228-123807.jpg
Kermis

20140228-123857.jpg
Mr. Peabody & Sherman

20140228-123943.jpg
Weer naar de kapper geweest! Showen met Esmée

20140228-124003.jpg

